Карантин як поштовх розвивати бізнес

Навряд чи хто міг подумати про те, що насправді на нас чекає весною 2020 року. Втім, кожна криза – це час можливостей.

Зараз багато компаній серйозно розглядають питання про необхідність повністю припинити діяльність в умовах карантину. Але станом на 22 березня Міністерство Економіки стверджує, що не планує припиняти роботу абсолютно всіх сфер економічної діяльності. Як і раніше, закриваються лише підприємства сфери послуг.

Ми, підприємства сфери з обслуговування автомобілів, можемо продовжувати роботу з обов’язковим дотриманням умов щодо актуальної санітарно-епідеміологічної обстановки. Тобто – надати персоналу захисні маски, забезпечити працівників та клієнтів доступом до антисептика та дезінфектора, регулярно дезінфікувати приміщення та товар.

А ще ми хотіли поговорити з вами про розвиток. Так, саме про розвиток – тому що саме зараз можна перевести свій бізнес на якісно новий рівень. Коли конкуренти гальмують, коли ринок очікує нових сміливих рішень, коли всі не знають що робити.

Саме зараз можна посилювати свою присутність в онлайн-просторі, налагоджувати доставку товару, покращувати сервіс та дивувати клієнтів турботливим ставленням і новими послугами.

А ще саме зараз можна працювати з брендами медіум-сегменту. І в цей період бренд Stellox – це те, що потрібно українським автовласникам.

  1. Зараз час заощаджувати – а Stellox це якісні запчастини за доступною ціною.
  2. Зараз люди будуть шукати дешевші запчастини як альтернативу дорогим преміум-брендам.
  3. Коли на ринку є багато дуже дешевих ноунеймів з абсолютно загадковим рівнем якості, саме бренди як Stellox виходять на перший план. Тому що це запчастини, які вже відомі автовласникам, та добре себе зарекомендували.
  4. В конкурентній боротьбі запчастин з доступними цінами перевагу матимуть ті, що виробляються на заводах-постачальниках на збиральні конвеєри автовиробників.
  5. Коли потрібно підготувати свій автомобіль до будь-яких ситуацій, знадобиться дуже широкий асортимент, який є у Stellox, та точність підбору, яку забезпечують дані бренду в TecDoc.
  6. Зараз не час для довгострокових дорогих інвестицій, якими можна вважати купівлю дорогих запчастин із подовженим терміном служби. Тепер краще купляти ті деталі, які точно відходять свій стандартний термін, але коштуватимуть в рази дешевше.

І це наш шанс допомогти людям та дати автовласникам те, що їм зараз потрібно.

Будьте здорові!